Beach mode

Hi dollls! So it has been an almost a week since I arived in Budva. I am having great time here and you can keep up with my travelings on my Instagram (@raznatovica). Budva is lovely and I am so sory that I don't do as much photoshoots as I do in Belgrade but my brain is kind of on a Vacation mode. Todays pictures I can even call a proper photoshoot for a blog since I am wearing only a bathing suite and a shirt but it is kind of a beachy thing and I thought you might like the location. My glasses are from @adjaaccessorize and I apsolutely adore them.
Like share and comment! How do you like these pics?
Cao svima! U Budvi sam vec skoro nedelju dana i nisam uradila ni jedno slikanje, Budva je fantasticna i mnogo mi je zao sto nisam uspela da odradim vise postova za vas kao sto to radim kada sam u Beogradu ali mozak mi je malo na Vacation mode-u. Ovo ne lici na nesto sto ja inace radim ali bas zaton sto je i drugacije mozda je i bolje. Ovo slikanje ni nisam planirala medjutim dopala mi se lokacija pa sam pomislila da bi slike ispale dobro naravno vi prosudite sami.
Naocare su iz @adjaaccessorize i obozavam ih. A kako bi ste uvek bili u koraku sa mojim putovanjima i  ako vas zanima malo vise o tome kako provodim dane ovde u Budvi obavezno me folovujte na Instagramu @raznatovica. Lajkujte komentarisite i serujte!
Bathing suite-New yorker

Comments

  1. LOVE YOUR PICS! If you ever want to collaborate hit me up - I am always open to putting someone's image with a blog post of mine. Your absolutely stunning. Keep up the great effort.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts