Favorites ♥ #1



Srpski
Prošlo je dosta vremena od kad sam pisala post o mojim omiljenim proizvodima iz dorgerija i šire.Ali ove godine sam dala sebi malo obećanje da ću svakog meseca pisati ovakve postove.
Tako da bi ovi proizvodi trebali da predstavljaju moje favorite iz januara meseca iako ih ja koristim još od ranije.
English
So it's been a long time since i' have written a post about my favorite products from stores.But this year i have made a little promise to my self that i will be writing posts like this every month.So these products are going to represent my favorites from January,all do i have been using them a lot before that.

1. Afrodita Cosmetics Body Milk 
Kada su u pitanju višnje nikada ne odbijam! Ovo mleko za telo je postao jedan od mojih favorita samo zato što taj savršeni miris višnje ostaje na koži ceo dan.A da ne govorimo o tome koliko je hidrantan! 
2.TianDe piling za lice
Uvek sam smatrala da će piling sa što više zrnaca najbolje čistiti kožu,međutim ovaj piling pokazao je nešto potpuno suprotno.On je u obliku nekog gele,i dosta je providan.Ne sadrži nikakva zrnca,samo se nanese na kožu, protrlja dobro i ispere.I koža ostane čista, mekana i blistava. Oko poručivanja ovog proizvoda nađite više na ovom sajtu http://www.tiande.rs/
3. Baby Lips 

Definitivno 3 moja velika favorita.Pink Punch-ostavlja savrsen roze trag na usnama u suptilnoj nijansi. Peach kiss-nežna boja sa divnim mirisom koji podseća na breskvu. Hydrate-neguje usne i hidrira ih.

4.Rosal Lip Balm 
Rosal lip balm-nova kolekcija (ink)redible colours u nijansi Flash Nude.
5.Thovaline 
 Jedna od mojih omiljenih krema za borbu protiv nesavršenosti.Do sada mi je svaki put pomogla i uvek reši problem u roku od jednog dana.U sebi sadrži cink koji otklanja bubuljice i ne ostavlja nikakav trag na koži.
6.Essence ruž sa usne
Obožavam crvene karmine ali meni nažalost nikako ne stoje.Tako mi je ovaj karmin nekako spas,jer ova koralna boja je mnogo suptilnija od crvene a opet jednako primetna na usnama.Postojana je i hidrira usne.

7.Essence lip liner
Essence olovka za usne u nijansi 12 wish me a rose,savršena za konture usana.



Comments

Popular Posts